Vårt bestselgende utstyr (Pilot M, Tech M og mørke ruter bak), sportsseter og e-Boost-funksjonen for ekstra kraft er inkludert.
Opplev nye CUPRA Born
CUPRA Born tar deg med inn i fremtiden med smarte funksjoner og imponerende assistent- og sikkerhetssystemer.
CUPRA stjeler oppmerksomheten på veien med karakteristiske kobber-detaljer, avansert lysteknologi og sportslige designelementer.
CUPRA Born har blitt tatt godt imot av norsk presse, og har vunnet en rekke høythengende priser.
Hva velger du?
Farger
Felger
CUPRA Born har fått 5 stjerner og toppresultat i sikkerhetstesten til Euro NCAP. CUPRA Born har god beskyttelse i alle kategorier av voksne og barn, ubeskyttede trafikanter – og i vurderingen av assistentsystemene.
CUPRA Born med enda mer utstyr inkludert.
CUPRA er en del av Volkswagen-gruppen og importeres av den tradisjonsrike bilimportøren Harald A. Møller.
Vi tilbyr 5 års nybilgaranti (eller 100.000 kjørte km), 8 års batterigaranti og 24-timers mobilitetsgaranti. Som en del av Møller har vi 22 servicepunkter i Norge.
Elektrisk forbruk fra 15.7/1kWh/100 km. CO2-utslipp fra 0 g/km. Elektrisk rekkevidde inntil 588 km.
Maksimal effekt, tilgjengelig i maksimalt 30 sekunder. Rekkevidde og tilgjengelig effekt i en faktisk kjøresituasjon, avhenger av flere forskjellige faktorer, f.eks. kjørestil, hastighet, bruk av komfort- og tilleggsforbrukereutetemperatur, antall passasjerer, bagasje, felgstørrelse og topografi. høyenergibatteriets temperatur, ladenivå, kondisjonering og fysiske aldring. For at maksimal effekt skal være tilgjengelig, må høyenergibatteriet ha en batteritemperatur mellom 23 og 50 °C og et batterinivå 85% Eventuelle avvik fra parameterne ovenfor kan føre til redusert effekt og til at maksimal effekt ikke er tilgjengelig.
Alle oppgitte verdier for ladeeffekt er maksimalverdier. Hvilken ladeeffekt som oppnås avhenger av flere faktorer; batteritemperatur og batteriprosent ved ladestart og/eller antall brukere i en ladestruktur kan også begrense ladeeffekten. For DC lading er det helt normalt at ladeeffekten vil stige raskt for så å starte en gradvis reduksjon i ladeeffekten. For både AC og DC lading vil ladeeffekten reduseres betydelig når man overstiger 80 % SOC (batteriets ladenivå).