e-BOOST
Inntil
551
km*
Maksimal effekt (170 kW):
231
HK*
0-100 km/t
7.0
s

Standardutstyr

19" felger

Oppvarmet CUPRA-ratt med satelittknapper

12" touchskjerm

Sportsseter (bøtteseter)

340x27mm bremseskiver foran

Batteri: 58kWh

Akselerasjon

Akselerasjon (0-50 km/t)
2.6
s
Akselerasjon (0-100 km/t)
6.6
s
Akselerasjon (80-120 km/t)
4.7
s

Kraft

Maks. kraft:
231
HK*
Toppfart:
160
km/h
Elektrisk rekkevidde:
422-373
km

Batteri

Batteritype:
Li-ion
Batterikapasitet:
58
kWh

Drivverk

Trekkraft
Bakhjulsdrift
Max. Torque
310
Nm

Batteri: 77kWh

Akselerasjon

Akselerasjon (0-50 km/t)
2.7
s
Akselerasjon (0-100 km/t)
7.0
s
Akselerasjon (80-120 km/t)
4.9
s

Kraft

Maks. kraft:
231
HK*
Max. Speed
160
km/h
Elektrisk rekkevidde:
551-495
km

Batteri

Batteritype:
Li-ion
Batterikapasitet:
77
kWh

Drivverk

Trekkraft
Bakhjulsdrift
Maks. dreiemoment:
310
Nm

Dimensjoner

Lengde 4,324 mm
Bredde 1,809 mm
Høyde 1,540 mm
Bagasjerom 385 L
Vekt 1,840 kg
Seter 5

Elektrisk forbruk fra 15.5 - 18 kWh/100 km. CO2-utslipp fra 0 g/km. Elektrisk rekkevidde inntil 548 km.

Maksimal effekt, tilgjengelig i maksimalt 30 sekunder. Rekkevidde og tilgjengelig effekt i en faktisk kjøresituasjon, avhenger av flere forskjellige faktorer, f.eks. kjørestil, hastighet, bruk av komfort- og tilleggsforbrukereutetemperatur, antall passasjerer, bagasje, felgstørrelse og topografi. høyenergibatteriets temperatur, ladenivå, kondisjonering og fysiske aldring. For at maksimal effekt skal være tilgjengelig, må høyenergibatteriet ha en batteritemperatur mellom 23 og 50 °C og et batterinivå 85% Eventuelle avvik fra parameterne ovenfor kan føre til redusert effekt og til at maksimal effekt ikke er tilgjengelig.

Alle oppgitte verdier for ladeeffekt er maksimalverdier. Hvilken ladeeffekt som oppnås avhenger av flere faktorer; batteritemperatur og batteriprosent ved ladestart og/eller antall brukere i en ladestruktur kan også begrense ladeeffekten. For DC lading er det helt normalt at ladeeffekten vil stige raskt for så å starte en gradvis reduksjon i ladeeffekten. For både AC og DC lading vil ladeeffekten reduseres betydelig når man overstiger 80 % SOC (batteriets ladenivå).